Termékek Menü
0

Gyakori kérdések

Mire szolgál a www.egeszseget.hu webshop?

A www.egeszseget.hu egy internetes honlap és webshop, amelynek segítségével közelebb kívánjuk hozni az egészséget Önhöz azáltal, hogy egészségmegőrző és wellness termékeket, gyógyászati segédeszközöket, gyógyhatású készítményeket rendelhet meg kimozdulás nélkül otthonról, az Ön foteljében ülve.

 

 

Hogyan találom meg az általam keresett terméket?

Termékeink rendszerezésére többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található termékkategóriák segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyeken belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül és eljuthat a termékek információs adatlapjaira, amelyen már részletes leírás és képdokumentáció is található. Itt láthatja a termék árát, mely minden esetben tartalmazza az ÁFA-t. A keresés megkönnyítésére több keresési mód áll rendelkezésre.

 

Tudok-e regisztráció nélkül vásárolni?

Nem, adatainak biztonsága érdekében vásárláshoz regisztrálnia kell oldalunkon. Ez megkönnyíti a későbbi vásárlásokat is és korábbi megrendeléseinek áttekintésével, termékek Kedvenc kategóriába helyezésével későbbi időpontban is folytathatja a vásárlást.

 

 

Hogyan tudok regisztrálni?

Honlapunkon a regisztráció csak a webshopunkban történő rendeléshez szükséges, viszont ahhoz elengedhetetlen. Regisztráció előtt kérjük olvassa el alaposan a Felhasználási feltételek-et és az Adatvédelmi nyilatkozat-ot. Ezen írásos tájékoztatók elolvasásának elmulasztása semmilyen panaszra irányunkban nem adhat okot. A regisztrációhoz szüksége van egy aktív, kizárólag Ön által használt e-mail címre, egy jelszóra ami a későbbi webshopunkba történő belépéshez szükséges, illetve az Ön felhasználónevére.

 

Hogyan tudok rendelést összeállítani?

A megrendelni kívánt termékek összeállításához és rendelésének elküldéséhez nélkülözhetetlen a regisztráció . Amennyiben ez megtörtént, úgy nincs más hátra csak az, hogy a regisztrációkor megadott e-mail címével és jelszavával belépjen webshopunkba. Ezt követően Ön már jogosult termékeket behelyezni a kosárba, azaz rendelést összeállítani. A kosárba helyezett termékek megrendelni kívánt mennyiségét a kosár tartalmának megjelenítésekor tudja megadni, mielőtt a rendelését elküldené egészségtárunk részére. Kérjük, első rendelésének elküldése előtt részletesen tájékozódjon a vásárlás és a házhozszállítás feltételeiről és díjairól. A kiválasztott terméket az adatlapján található Kosárba teszem ikonra való kattintással tudja a megrendelésébe/virtuális kosarába tenni. Kérjük megrendelés összeállításkor vegye figyelembe, hogy megrendelést nem küldhet és nem vehet át 14 éves kor alatti személy. A rendelés feltételeiről és módjairól bővebben a Felhasználási feltételek-ben olvashat.  Amennyiben a megrendelését teljes mértékben összeállította, megfelelően tájékozódott az oldalunk nyújtotta szolgáltatások feltételeiről és díjairól, úgy a virtuális kosárba lépve látja az Ön által összeállított megrendelést, termékenként lebontva mennyiséggel és árral. A virtuális kosár végén több gomb található, a különböző fizetési módokkal a házhozszállítási díjak alapján, ezen felkínált lehetőségek közül kell Önnek választania, hogy milyen módon kívánja teljesíteni a fizetési kötelezettségét rendelése után és ezen választás alapján számítódik a házhozszállítás díja is. A házhozszállítás díja tehát függ a fizetési módtól, a megrendelni kívánt termékek értékétől, illetve a súlyától is. Akár díjmentes házhozszállításra is lehetőség van, amennyiben a megrendelni kívánt termékek összege a 50.000 Ft-ot meghaladja. A házhozszállítás díjait részletesen a Szállítás menüpontban találja meg.

Hogyan tudom véglegesíteni a megrendelésemet?

A termék kosárba kerülése még nem megrendelés! Miután minden terméket amit meg kíván rendelni, belehelyezte a kosárba, utána a kosár ikonjára kattintva jelenik meg a megrendelő lap. Ebben a menüben kell megadnia a megrendelni kívánt termékek mennyiségét,  a kívánt fizetési módot, az Ön adatait, a számlázási és szállítási címét. Megrendelést az adatok megadásával és a Megrendelem gombbal tudja érvényesíteni.  A sikeres rendelésről a megadott e-mail címre minden esetben megy értesítő, tájékoztatva a vásárlót arról, hogy a rendelése rendszerünkben rögzült.

 

Mikor kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Miután minden terméket amit meg kíván rendelni, belehelyezte a kosárba, utána a kosár ikonjára kattintva jelenik meg a megrendelő lap. Ebben a menüben kell megadnia a megrendelni kívánt termékek mennyiségét,  a kívánt fizetési módot, az Ön adatait, a számlázási és szállítási címét. Megfelelő kitöltés és elküldés esetén, a regisztrációkor megadott e-mailcímére azonnal, automatikusan megkapja e-mailben a megrendelésének adatlapját (1. e-mail). Amikor megrendelését átadtuk szállításra (átutalás esetében megvárjuk míg megérkezik a számlánkra a megrendelés összege)  küldünk egy másik e-mailt a megrendelő lapon megadott e-mail címére (2. e-mail), melyben tájékoztatjuk a csomag érkezésének várható időpontjáról. 

Hogyan kapom meg a megrendelt termék(ek)et?

A megrendelt termékek kiszállítását MPL végzi. Így tudjuk elérni a legalacsonyabb szállítási költséget, így jut Ön is a lehető legolcsóbban a megvásárolni kívánt termék(ek)hez. A Magyar Posta Zrt. kiterjedt kézbesítői hálózata a garancia arra, hogy az ország valamennyi településére vállalni tudjuk a megrendelt termék(ek) eljuttatását. Így lehetősége van arra is, hogy ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott szállítási címen, azt követően a szállító által megadott időpontban az Önhöz legközelebbi postahivatalban átveheti csomagját.  Nyíregyháza területén saját szakképzett kollégáink viszik ki Önnek a rendelt termékeket, míg az ország többi területére futárszolgálattal juttatjuk el megrendelését. Ha rendelése 11.00 óráig megérkezik hozzánk, még aznap vagy a következő munkanapon teljesítjük azt a megadott szállítási címre. A 11.00 óra után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon teljesítjük. Készlethiány esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessük a szállítás lehetséges időpontját. 

Hogyan fizethetek?

A megrendelt terméke(ke)t egészségtárunkban személyesen is átveheti. Ebben az esetben készpénzzel, bankkártyával vagy egészségpénztári kártyával (elfogadottak listáját lásd a Felhasználási feltételek linkben) is kiegyenlítheti termékeink térítési díját.

cím: Vitalitás Egészségtár,  Nyíregyháza, Dózsa György u. 7.

         

A rendelt terméke(ke)t otthonról utánvéttel a postásnak, átutalással és bankkártyával  fizetheti ki. Ha személyes átvételt választja, akkor egészségtárunkban a készpénzes fizetés mellett bankkártyát és egészségpénztári kártyát is elfogadunk. Az elfogadott egészségkártyák listáját megtalálja honlapunkon a Felhasználási feltétele linken.

- Átutalás esetén a tudnivalók:

Számlatulajdonos neve: Szajkó Bt.
Számlaszám: Budapest Bank 10104459-17525000-01003006 
 

Az átutalásos fizetés esetén a rendelés ellenértékét elõre kell utalni számlaszámunkra. Az utalás megérkezése után tudjuk a rendelést végrehajtani és a futárszolgálattal elküldeni a csomagot.

- Bankkártyás fizetés:

Az Budapest Bank biztosítja a bankkártya elfogadás lehetõségét biztonságos elfogadó rendszere révén. Bankkártyás fizetéskor az Budapest Bankfizetõoldala nyílik meg, tehát a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági elõírásai szerint mûködõ oldalon történik. Egészségtárunk a kártya, illetve a bankszámla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nem kerül birtokába, abba betekintést nem nyer.

A bankkártyával történõ fizetéshez a következõ adatokra lesz szüksége:
Kártyaszám: a kártya elõlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplõ, 13-19 jegyû szám
Lejárati dátum: a kártya elõlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplõ, hh/éé (hónap/év) formátumú szám
Érvényesítési kód: a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2 kód). Amennyiben a kártyán nem szerepel ilyen kód, a fizetõ oldalon található, erre vonatkozó mezõt legyen szíves üresen hagyni.

Az alábbi kártya típusokkal fizethet nálunk:
Visa (dombornyomott)
Visa Electron (nem dombornyomott) A kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetõvé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön fizethet nálunk is ezzel a kártyával. Pontos információért a kártyáját kibocsátó banktól kérhet az internetes vásárlásról.
MasterCard (dombornyomott)
MasterCard Electronic

Fizetési módnak átutalást választottam, mégsem kaptam meg a megrendelésemet pár munkanapon belül.

 

Ha az átutalást választotta fizetési módnak, akkor abban az esetben csak akkor adjuk át kiszállításra a csomagját, amennyiben a megrendelésének teljes díja megérkezett számlánkra (banktól függõen 1-3 munkanap lehet). Bármilyen más ok esetén (hiánycikk lett a termék, nem szállítható, stb.) értesítjük megrendelõnket e-mailben vagy telefonon.
Banki adataink a következõek:


Számlatulajdonos neve: Szajkó Bt.
Számlaszám: Budapest Bank 10104459-17525000-01003006 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Az ország területén történő rendelés esetén a csomagküldési díj Önt terheli, de ezen felül nem számolunk fel további költséget.

Nyíregyházán és vonzáskörzetében* a házhozszállítás díja csak 500 Ft**!
 

(*: Borbánya, Kertváros, Nyírszőlős, Oros, Sóstófürdő, Sóstóhegy)


Szállítási költség utánvétel esetében:
50.000 Ft alatti rendelés esetében: 1480 Ft
**50.000 Ft feletti rendelés esetében: ingyenes

Szállítási költség átutalás/bankkártyás fizetés esetében:
50.000 Ft alatti rendelés esetében: 1050 Ft
**50.000 Ft feletti rendelés esetében: ingyenes

10 kg feletti súlyú szállítási csomag esetében 300 Ft pótdíly fizetése szükséges, melyről visszaigazoló e-mailünkben értesítjük Önt.

Vásárolhatok-e online TB támogatott terméket?

A jelen törvényi rendelkezések értelmében szakorvosi vények beváltása, TB támogatás elszámolása online vásárlás keretében nem lehetséges. Gyógyászati segédeszköz megbízott szállítón keresztül nem, csak szakember közvetítésével értékesíthető. Vények feldolgozására, azon szereplő termékek TB által támogatott térítési díj ellenében történő átadására csak szaküzletünkben, személyes átvételkor kerülhet sor.

 

Hogyan tudok adott terméket bérelni?

Ezen szolgáltatásunk igénybe vételéhez postafordultával egy általuk küldött szerződés aláírása szükséges. Bérlési szándékát az adott termék megerendelését megelőzően kérjük előre jelezze a vitalitas@egeszseget.hu e-mail címen, vagy a +3630/528-1384-es ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy a bérlés pontos menetét egyeztethessük önnel.